Mapa Intereactivo

Visita Virtual

Contacto

Como o prometido é débeda, esta 1eira fase do proxecto Dinamiza Poio rematará o vindeiro 30 de decembro cunha sorpresa moi especial, Os Bolechas visitarán Poio, para presentar o seu espectáculo “Un Conto de Nadal”.

O Centro Cultural Xaime Illa recibirá a estes divertidos bonecos a partir das 19:00 horas, se queres acudir a ver o espectáculo solicita a túa entrada no correo electrónico Este enderezo de correo está a ser protexido dos robots de correo lixo. Precisa activar o JavaScript para velo.. Dado que o aforo será limitado e terán preferencia a veciñanza do noso municipio, ábrese un prazo de inscrición previa dende mañá xoves 23 de novembro ate o 21 de decembro ás 14:00 horas.

A data de recollida das entradas xa confirmadas será o 27 de decembro no Concello de Poio (departamento de cultura) de 10 a 14 horas.

Axenda Municipal

31 Xul 2018