Premios Poio Móvese - Gala do Deporte

A Concellería de Deportes, dende o Consello Municipal de Deportes de Poio, pon en marcha os Premio Poio Móvese o obxecto de recoñecer ós nosos deportistas locais. Poderán ser premiados todos os deportistas, clubes, entidades, asociacións ou persoas vencelladas ó deporte local en Poio mediante colaboración desinteresada de debidamente acreditada.

Os criterios de valoración descatan a traxectoria deportiva, o fomento da igualdade no deporte, o vencellamento ó Concello de Poio, a promoción dentro e fora do municipio, o valor educativo no deporte, a innovación e a colaboración co tecido deportivo e os premios.

A convocatoria destes premios levarase a cabo en catro modalidades: Poio Móvese Feminino,Poio Móvese Masculino, Poio Móvese Entidade Deportiva, e Poio Móvese Premio Especial.

Axenda Municipal

Sen eventos