Os hábitos que imos adquirindo ao longo da nosa vida son fundamentais para previr posibles enfermidades e desfrutar da vida plenamente. Tendo en conta que somos o que comemos, dende a Concellería de Sanidade e Saúde, que dirixe o nacionalista Xose Lodeiro, van por en marcha un programa de alimentación saudable. Este curso, impartido pola graduada en Nutrición Humana e Dietética, Monse Torres, ten como obxectivos xerar a sensación de capacidade e aumentar o empoderamento facendo as persoas coñecedoras de como alimentarse correctamente.

Ao longo de 12 sesións (Marzo-Xuño 2017), mediante ferramentas audiovisuais, dinámicas grupais e individualizadas, etc... coñeceremos o noso estado nutricional, enfermidades que derivan dunha inadecuada alimentación, falsos mitos alimentarios, técnicas para aforrar na cesta da compra, taller sobre o etiquetado dos alimentos, elaboracións de menús, .....  O curso impartirase os venres en sesión de dúas horas de duración (de 17 a 19 h) no Locais Municipais de A Reiboa (A Seca).

Máis información e inscrición nas oficinas municipais e no teléfono 986770001.

Máis información

Video Programa