Dende o 12 ó 18 de novembro poderemos desfrutar dunha das citas máis importantes na cultura da nosa vila, o Festival de Curtas Armadiña, que nesta edición 2018 se consagra xa coma un referente do cinema e a cultura audiovisual. Non dubides en asistir. O cinema está agardando por tí.

PROGRAMA OFICIAL

LUNS 12 | Centro Cultural Xaime Illa (Raxó)

19:00-21:00 | Obradoiro 'Realizar e dirixir na época das redes'. Dirixe Pablo Cacheda. Inscricións en Este enderezo de correo está a ser protexido dos robots de correo lixo. Precisa activar o JavaScript para velo.

MARTES 13 |Centro Cultural Xaime Illa (Raxó)

19:00-21:00 | Obradoiro 'Iluminación para o audiovisual'. Dirixe Jose Aragunde. Inscricións en Este enderezo de correo está a ser protexido dos robots de correo lixo. Precisa activar o JavaScript para velo.

MÉRCORES 14 | Centro Cultural Xaime Illa (Raxó)

19:00-21:00 | Obradoiro '1,2,3,1,2,3 e acción'. Dirixe María Roja. Inscricións en Este enderezo de correo está a ser protexido dos robots de correo lixo. Precisa activar o JavaScript para velo.

XOVES 15 | Casal de Ferreirós

19:00 | Espazo 'Cinemas diversos' | en colaboración con Down Pontevedra 'Xuntos'

• Proxección da curtametraxe 'Prexuízos'

20:00 | Proxección Sección Videoclips

VENRES 16 | Casal de Ferreirós

17:30 | Proxección do documental 'As Encrobas a ceo aberto' de Xosé Antón Bocixa Rei. Coloquio co director

19:00 | Espazo Videoclips

19:30 | Proxección Sección Oficial

• - Crack (4')
  • - De cerca (19')
  • - The Neverending Wall (12')
  • - Los hombres de verdad no lloran (19')
  • - Lo cotidiano (10')

20:30 | Espazo Videoclips

21:00 | Proxección Sección Oficial

• - Orión (6')
  • - Croquetas para el ministro (11')
  • - Sonríe (4')
  • - Domesticado (17')
  • - Noche de Paz (10')
  • - El mejor momento (4')

22:00 | Espazo Videoclips

SÁBADO 18 | Centro Cultural Xaime Illa

11:00 | Obradoiro para crianzas 'Gravar e montar un vídeo: un xogo espacial' (8-12 anos). Dirixe Alba Blanco. Inscricións en Este enderezo de correo está a ser protexido dos robots de correo lixo. Precisa activar o JavaScript para velo.

SÁBADO 18 |Casal de Ferreirós

11:30 | Espazo 'Cinema e muller' | en colaboración coa Deputación de Pontevedra

• Proxección das curtametraxes 'Voguing', de Carme Nogueira, e 'Ei, guapa!', de Sonia Méndez. Coloquio con Carme Nogueira

12:00 | Espazo 'Cinema local'

Proxección de:

• - 'Bágoas negras' (Uxía Santiago)
  • - 'Mare' (Chuco Briones)
  • - 'Metrocabina' (Pontevedra Rodando)
  • - 'Thanatos' (Axel D. Sánchez)
  • - Spot Armadiña Rock 2018

17:00 | Espazo Videoclips

17:30 | Proxección Sección Oficial

• - El niño que quería volar (20')
  • - Diddl Zapping (4')
  • - Mariñeiro (19')
  • - Tournées (19')

18:30 | Espazo Videoclips

20:30 | Espazo Videoclips

21:00 | Proxección Sección Oficial

• - Avelino (4')
  • - Abuelo (8')
  • - Alertaxochicuatla (20')
  • - Robarte una noche (15')

22:00 | Espazo Videoclips

DOMINGO 19 | Casal de Ferreirós

12:00 | Vermú con CREA (Asociación de Directores e Realizadores de Galicia)

17:00 | Espazo Videoclips

17:30 | Proxección Sección Oficial

• - Rojo amarillo rojo (4')
  • - La bomba (15')
  • - El último libro de la Tierra (2')
  • - Matria (20')
  • - Areka (7')

18:30 | Espazo Videoclips

19:00 | GALA CURTAS ARMADIÑA 2018 | Dirixe Marta Pérez, actriz, creadora, produtora e directora teatral. Representación da peza 'Sofía'.

PREMIO ESPECIAL CURTAS ARMADIÑA 2018: EVA FERNÁNDEZ

O certame Curtas Armadiña, na súa edición 2018, outórgalle o premio especial á actriz ourensá Eva Fernández co obxectivo tanto de poñer en valor o seu gran talento como actriz como de resaltar o feito de ter interpretado numerosos personaxes femininos que reivindican e loitan polos seus dereitos. Así mesmo, desde a dirección do certame quérese destacar a sensibilidade, a xenerosidade e a humildade que imprime a actriz a todos aqueles acontecementos que a rodean e a súa implicación coas causas sociais.

Eva Fernández iniciouse de xeito público no eido da interpretación audiovisual dando vida a Rosalía Pereira, filla de Miro e Balbina na recoñecida serie da TVG Pratos combinados. Tamén participou noutras existosas series desta mesma canle, entre as que cómpre destacar Mareas vivas, As leis de Celavella (onde interpretou a Matilde, papel co que obtivo o Premio Mestre Mateo á mellor interpretación feminina protagonista no ano 2003), Luci, Padre Casares ou Vidago Palace. Traballou nos filmes Ilegal, de Ignacio Vilar, Rafael, de Xabier Bermúdez, e tamén en A lingua das bolboretas, de José Luis Cuerda.

Fóra das nosas fronteiras, participou nas series estatais El Súper, Piratas, Cuéntame como pasó ou El Ministerio del Tiempo. O seu papel máis recente é o de Esther Lago na serie Fariña, traballo que lle serviu para consolidar unha traxectoria ben sólida, afouta e fondamente traballada.

SECCIÓN VIDEOCLIPS

• 'Eira' | Møura | gravado en directo en Castelo Studio por Maritxu Alonso, Pablo Soto Goluboff e Eduardo Vila; edición de Hugo Salgueiro
  • 'A casa da ledicia' | Susana Martínez | animación e ilustracións de Luz Beloso
  • 'Leiraz' | Boyanka Kostova | vídeo de 999K