Tras a xuntanza de traballo mantida no pasado mes con representantes da Asociación de Persoas con Discapacidade da comarca de Pontevedra Amizade, o Concello adquiriu o compromiso de impulsar iniciativas que sirvan para concienciar á sociedade sobre o bo uso das prazas e espazos reservados para persoas con problemas de mobilidade.

Ademais, apunta Caldas, o Goberno Local comprometeuse a estudar todas as propostas realizadas polos representantes de Amizade para garantir que as prazas para o estacionamento se adapten á normativa vixente, por iso, esta mesma semana deron comezo ós traballos de actuación en rúa Valiña, Benigno Esperón, Antelo e Mariño e Rosalía de Castro. Estes traballos son algúns dos programados para garantir a transición nas prazas de estacionamento reservadas para mobilidade reducida. Así mesmo, en base as incidencias detectadas, “seguiremos actuando en outras zonas do Concello como Avenida A Barca, Avenida Andurique, Avenida Porteliña e Avenida San Xoán, a fin de ir mellorando e anulando as barreiras existentes".

Unha vez realizados os traballos de accesibilidade procederase ao repintando e sinalización vertical para deixar estas prazas en perfectas condicións de sinalización e accesibilidade. A concelleira de Seguridade Cidadá lembra que o Concello de Poio xa executou traballos de mellora e reforzo da sinalización de varias prazas de estacionamento reservado así como a creación de novos estacionamentos, situadas en diferentes puntos do municipio.